MaxMonitor Ratings. 50 գլոբալ բրենդերը հայկական օնլայն մեդիայում - maxmonitor.am


Հիշել ինձ


MaxMonitor Ratings. 50 գլոբալ բրենդերը հայկական օնլայն մեդիայում

Մարտ 20, 2018 Լուրեր

MaxMonitor մեդիայի մոնիտորինգի, վերլուծության եւ գնահատման համակարգը այսուհետ յուրաքանչյուր ամիս կներկայացնի, թե համաշխարհային բրենդներից որոնք են առավել հաճախ հիշատակվել հայկական օնլայն մեդիադաշտում:

2018թ. փետրվար ամսվա ընթացքում 130 լրատվական կայքերում դիտարկվել է հետեւյալ 50 գլոբալ բրենդերի հիշատակությունը.

Apple; Google; Microsoft; Coca-Cola; Amazon; Samsung; Toyota; Facebook; Mercedes; IBM; McDonalds; BMW; Disney; Intel; Cisco; Oracle; Nike; Honda; Pepsi; H&M; Zara; Gillette; American Express; Pampers; Ford; Hyundai; Nescafe; Audi; Nissan; Volkswagen; Sony; L’Oreal; HSBC; Porsche; Siemens; Gucci; HP; Danone; Adidas; Adobe; Nestle; Visa; Lego; Kia; Huawei; MasterCard; LandRover; Johnson&Johnson; Panasonic; Dior:



Ներկայացված տվյալները վերաբերում են բացառապես հիշատակումների քանակին:

Ինչպես երեւում է աղյուսակից, բացարձակ առաջատարը Facebook-ն է, երկրորդ տեղում Apple-ն է, իսկ երրորդ տեղը բաժանել են Adobe-ը եւ Merdeces-ը:

Հետաքրքիր է, որ մի շարք ճանաչված բրենդեր, օրինակ, L'Oreal-ը կամ Nescafe-ն, 2018թ. փետրվարին հայկական օնլայն մեդիայի կողմից ընդհանրապես չեն հիշատակվել:

MaxMonitor համակարգը Հայաստանի մեդիայի մոնիտորինգի, վերլուծության եւ գնահատման շուկայի բացարձակ առաջատարն է: Համակարգի բաժանորդներն են մի քանի տասնյակ մասնավոր ընկերություններ եւ պետական մարմիններ՝ բանկեր, հեռահաղորդակցության օպերատորներ, նախարարություններ եւ գերատեսչություններ, միջազգային կազմակերպություններ եւ դեսպանություններ: