Նիկոլյա Ազնավուրը Գյումրիում, Ֆրանկլին Գոնսալեսը՝ Պրահայում - maxmonitor.am


Հիշել ինձ


Նիկոլյա Ազնավուրը Գյումրիում, Ֆրանկլին Գոնսալեսը՝ Պրահայում

Դեկտեմբեր 10, 2018 Mediatrends

MaxMonitor մեդիայի մոնիտորինգի, վերլուծության եւ գնահատման համակարգը ներկայացնում է հայկական օնլայն մեդիայի ամենատրենդային հրապարակումները:

MaxMonitor համակարգի Mediatrends հարթակը թույլ է տալիս դիտարկել շաբաթվա ամենաքննարկված եւ ամենատրենդային հրապարակումները:

Դեկտեմբերի 3-9-ը ընկած ժամանակահատվածում տեղի են ունեցել մի շարք իրադարձություններ, որոնք տեղեկատվական առիթ են դարձել լրատվամիջոցների համար, գրավել են ընթերցողների ուշադրությունը եւ քննարկվել Facebook սոցիալական ցանցում:

Ներկայացնում ենք շաբաթվա այն հրապարակումները, որոնք ունեն բարձր Facebook score* ցուցանիշ: 

 

  1. Դեկտեմբերի 7-ին Գյումրի էր այցելել նաեւ Շառլ Ազնավուրի որդին՝ Նիկոլա Ազնավուրը

 

Հրապարակում

Facebook score*

 

 

Ազնավուրի որդին ու կինը գյումրեցի 8 ընտանիքի բնակարան են նվիրել. ընտանիքները չեն իմացել նվիրատուին

33236

 

  1. Հայտնաբերման պահին Նարեկ Սարգսյանը ներկայացրել է Գվատեմալայի քաղաքացու կեղծ անձնագիր՝ Ֆրանկլին Գոնսալեսի անհատական տվյալներով

 

Հրապարակում

Facebook score*

 

Հետախուզվող Նարեկ Սարգսյանը հայտնաբերվել է Պրահայում

7399

Պրահայում հայտնաբերվել է Ֆրանկլին Գոնսալեսը. նա Սաշիկ Սարգսյանի որդին է

6505

 

  1. ՀՀ-ն ստանձնել է ԵԱՏՄ-ում նախագահությունը

 

Հրապարակում

Facebook score*

 

ՀՀ-ն ստանձնում է ԵԱՏՄ-ում նախագահությունը. Պուտինը հաջողություն է մաղթել Երեւանին

6120

 

  1. Վերաքննիչ քրեական դատարանը դեկտեմբերի 7-ին անփոփոխ է թողել ՀՀ երկրորդ նախագահ Ռոբերտ Քոչարյանին կալանավորելու առաջին ատյանի դատարանի որոշումը

 

Հրապարակում

Facebook score*

 

Վերաքննիչ դատարանը որոշեց՝ Քոչարյանը պետք է կրկին կալանավորվի

5669

Դատարանը որոշեց կալանավորել Ռոբերտ Քոչարյանին

5617

 

  1. Ազգագրագետ Հրանուշ Խառատյանի ֆեյսբուքյան գրառումը

 

Հրապարակում

Facebook score*

 

«Աստիճանաբար հասկանում եմ, թե ինչու է Նիկոլ Փաշինյանը փորձում իրենով ծածկել բանավեճային ողջ դաշտը». Հրանուշ Խառատյան

5587


* Facebook Score-
ը միասնական ցուցիչ է, որը ձեւավորվում է հայկական առցանց լրատվամիջոցների հրապարակումների նկատմամբ Facebook-ի օգտատերերի ակտիվության հաշվարկի հիման վրա` like, share եւ comment -ների հանրագումարից։