«Արմօյլ» գործարանը, վարչապետի բնակարանն ու «Օդից փողը»՝ շաբաթվա մեդիատրենդերում - maxmonitor.am


Հիշել ինձ


«Արմօյլ» գործարանը, վարչապետի բնակարանն ու «Օդից փողը»՝ շաբաթվա մեդիատրենդերում

Հուլիս 24, 2018 Mediatrends

MaxMonitor մեդիայի մոնիտորինգի, վերլուծության եւ գնահատման համակարգը ներկայացնում է հայկական օնլայն մեդիայի ամենատրենդային հրապարակումները:

MaxMonitor համակարգի Mediatrends հարթակը թույլ է տալիս դիտարկել շաբաթվա ամենաքննարկված եւ ամենատրենդային հրապարակումները: 

Հուլիսի 16-ից 22-ն ընկած ժամանակահատվածում տեղի են ունեցել մի շարք իրադարձություններ, որոնք տեղեկատվական առիթ են դարձել լրատվամիջոցների համար, գրավել են ընթերցողների ուշադրությունը եւ քննարկվել Facebook սոցիալական ցանցում:

Ներկայացնում ենք շաբաթվա այն հրապարակումները, որոնք ունեն բարձր Facebook score* ցուցանիշ:

  1. Ահազանգ «Արմօյլ» գործարանի կառուցման աշխատանքների շարունակության վերաբերյալ

 

Հրապարակում

Facebook score*

 

Ահազանգ. «Արմօյլ»-ը շարունակում է կառուցել գործարանը. Արթուր Գրիգորյանն անձամբ գործարան է այցելել (ՖՈՏՈ)

13756

 

  1. Մամուլի անդրադարձը վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանի բնակարանի ճակատագրին

 

Հրապարակում

Facebook score*

 

Ի՞նչ է արել վարչապետը իր հին բնակարանը

9012

Վարչապետը կառավարական առանձնատուն գնալուց հետո իր բնակարանը տրամադրել է անապահով ընտանիքի

6348

 

  1. ԿԳ նախարար Արայիկ Հարությունյանի գրառումը՝ «Հ2» հեռուստաալիքի «Օդից փող» հաղորդումը եթերից հանելու վերաբերյալ

 

Հրապարակում

Facebook score*

 

««Օդից փողն» այլևս եթերում չէ». Արայիկ Հարությունյան

5313

««Օդից փողն» այլևս եթերում չէ». Արայիկ Հարությունյանն արձագանքել է բողոքողներին

4942

  1. «Ժամանակ» թերթի տեղեկություններով դիրքեր բարձրացող զինվորները գումար են հավաքում սնունդ գնելու համար

 

Հրապարակում

Facebook score*

 

«Ժամանակ». Դիրքեր բարձրացող զինվորները նախապես 7-10 հազար դրամ են հավաքում սնունդ գնելու համար. փողն էլ տնից են ուզում

4421

  1. Պաշտպանության նախարարի որդին մեկնել է ծառայության

 

Հրապարակում

Facebook score*

 

Դավիթ Տոնոյանի որդին ծառայության մեկնեց. կծառայի Արցախում

3703


* Facebook Score-
ը միասնական ցուցիչ է, որը ձեւավորվում է հայկական առցանց լրատվամիջոցների հրապարակումների նկատմամբ Facebook-ի օգտատերերի ակտիվությանհաշվարկի հիման վրա` like, share եւ comment -ների հանրագումարից։