MaxMonitor մեդիայի մոնիտորինգի, վերլուծության եւ գնահատման համակարգը ներկայացնում է հայկական օնլայն մեդիայի ամենատրենդային հրապարակումները:
MaxMonitor համակարգի Mediatrends հարթակը թույլ է տալիս դիտարկել շաբաթվա ամենաքննարկված եւ ամենատրենդային հրապարակումները:
Մայիսի 23-29-ը ընկած ժամանակահատվածում տեղի են ունեցել մի շարք իրադարձություններ, որոնք տեղեկատվական առիթ են դարձել լրատվամիջոցների համար, գրավել են ընթերցողների ուշադրությունը եւ քննարկվել Facebook սոցիալական ցանցում:
Ներկայացնում ենք շաբաթվա այն հրապարակումները, որոնք ունեն բարձր Facebook score* ցուցանիշ:
- «Ժամանակ» թերթը գրում է, որ առաջիկայում գազի բաժանորդները կարող են ազատվել սպասարկման վարձի վճարումից, քանի որ Կարեն Կարապետյանի սեփականությունը համարվող AEG service ՍՊԸ-ին կփոխարինեն ԱԻՆ աշխատակիցները, եւ սպասարկումը կլինի անվճար
Հրապարակում |
Facebook score*
|
«Ժամանակ». Սպառողներն այլեւս գազի ներտնային սպասարկման գումար չեն վճարի |
11686 |
- Սարդարապատի հուշահամալիրում լրագրողների հետ զրույցում Պաշտպանության նախարար Դավիթ Տոնոյանն ասել է, որ հուլիսի զորակոչին բանակ է մեկնելու իր որդին
Հրապարակում |
Facebook score*
|
Իմ զավակն էլ հուլիսին կզորակոչվի, խոշորացույցի տակ կհետեւեք. Դավիթ Տոնոյան |
8762 |
- Նիկոլ Փաշինյանն Դիլիջանում մասնակցել է UWC-Դիլիջան միջազգային դպրոցի սաների ավարտական միջոցառմանը
Հրապարակում |
Facebook score*
|
ՀՀ վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանի անգլերեն խոսքը Դիլիջանում հիացրել է ներկաներին. Տեսանյութ |
8662 |
- ԱԱԾ-ն կոռուպցիոն, տնտեսական բնույթի հանցագործությունների դեմ պայքարին ուղղված իր գործառույթների իրականացման շրջանակներում բացահայտել է հանցավոր սխեմա
Հրապարակում |
Facebook score*
|
ՊԵԿ նախագահի 2 տեղակալներին հարցաքննել են, ձերբակալվեց 4 հոգի. ԱԱԾ-ի աղմկոտ բացահայտումը |
7504 |
ԱԱԾ-ն քանդում է «գազավիկների» կոռուպցիոն սխեման. կան բերման ենթարկվածներ |
6602 |
- «Ժողովուրդ» օրաթերթի հարզացրույցը ռադիո եւ հեռուստահաղորդավար Եգոր Գլումովի հետ
Հրապարակում |
Facebook score*
|
Եգոր Գլումով. Հայաստանի քաղաքացին պետք է համբերի եւ ժամանակ տա պաշտոնյաներին. «Ժողովուրդ» |
6956 |
* Facebook Score-ը միասնական ցուցիչ է, որը ձեւավորվում է հայկական առցանց լրատվամիջոցների հրապարակումների նկատմամբ Facebook-ի օգտատերերի ակտիվությանհաշվարկի հիման վրա` like, share եւ comment -ների հանրագումարից։